Un pretext bun pentru a petrece timp special cu copiii

Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

De cand a aparut bebe Aris in viata noastra, am realizat ca e mai usor cu unu, dar mai frumos cu doi. Am parte de multe momente speciale impreuna cu copiii, de la sesiuni zilnice de harjoana si zburdalnicii, pana la distractie cu toate jucariile posibile, stranse pe parcursul celor 7 ani de mamicie.

Albert era ingrijorat, initial, ca nu care cumva maimuta asta mica sa ii distruga robotii, masinile la care tine, cartile preferate. Dar, dupa ce i-am promis ca voi avea grija sa impiedic asta si, in caz de ceva, i le cumpar din nou, s-a linistit. Nici micul n-a facut praf nimic pana acum. Cel putin nimic pe care Albert sa il vrea inlocuit.Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

Am inteles ca nu trebuie sa ma impart intre ei, ci putem petrece timp de calitate toti 3. Daca e si tati acasa, cu atat mai bine, toti 4. Implicam bebelusul in mai toate jocurile noastre: Aris stie cum sta treaba cu V-ati ascunselea, cu Ratele si vanatorii, cu Piticot, cu joaca de-a avionul, invartitul, caratul sau leganatul in paturi, cu bataile cu perne.

Mai nou, stie cum e si cu albumul Ice Age si stickerele cu personaje de la Lidl. Albert e pasionat tare si ne transmite si noua entuziasmul lui. Eu n-am vazut cel mai recent film din serie, “Ploaie de meteoriti”, dar Albert a fost cu taica-su si, de atunci, numai cu Ice Age ma bate la cap.Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

De albumul Lidl “Epoca de gheata” a auzit la televizor si a zis ca trebuie sa-l aiba, orice-ar fi. Cand l-a primit, impreuna cu cateva pachete de abtibilduri, a fost sarbatoare. Ne-am asezat toti trei la masuta alba din camera lor, ne-am tras scaunele de pitici si ne-am pus pe treaba. Albert coordona toata activitatea. Scopul final era completara albumului cu toate stickerele din dotare. Orice incercare a bebelusului de a rontai abtibildurile sau albumul cu totul trebuia oprita rapid, altfel, eram amandoi inlaturati de la masa distractiei.Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

A fost bine, nu s-a lasat cu miorlaieli, doar cu ras mult si timp special impreuna, folosind pretextul stickerelor acestea cu personaje simpatice.

Voi stiti de noua campanie Lidl, inspirata de cel mai recent film din seria Ice Age, “Ploaie de meteoriti”? La fiecare 50 de lei cheltuiti in magazin, primesti automat 4 abtibilduri “Epoca de gheata”. Simpaticele stickere pot fi colectionate in albumul special, care descrie personajele din film (ce ocazie buna ca Albert sa isi exerseze cititul), are si jocuri dragute si pagini care pot fi colorate.Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

Campania a inceput joi, 14 iulie, si dureaza pana pe 21 august, in limita stocului disponibil. La cat de incantati sunt cei mici de abtibildurile Ice Age, stocul asta disponibil e in mare pericol de disparitie.

In plus, la Lidl gasesti, in aceasta perioada, multe produse cu licenta, numai bune pentru baietei si fetite deopotriva. De la haine si lenjerii de pat, pana la DVD-uri cu desene animate Ice Age (dintr-alea la care radeam si eu cu M. in tineretile noastre, ca doar suntem fani), caserole, sticle, seturi de scris si blocnotes A4.

Au revenit, asadar, motivele de a merge la cumparaturi cand n-ai nimic de cumparat. Ne vedem la Lidl, ma trage Albert acolo sa luam tot ce putem cu “Epoca de gheata” si sa punem mana pe cat mai mai multe pachete de abtibilduri, ca locurile goale din album nu arata prea bine.

Si asta mic a dat de gustul jocului nostru cu abtibilduri (si nu ma refer aici ca le-a mancat, desi n-ar fi fost exclus), dar i-a placut ca sunt lucioase si colorate si ca Albert le lipeste frumos in album, in vreme ce treaba lui era sa ii dea pachetelele cu stickere la mana. Si a mea sa previn motivele de suparare dintre ei.

Concurs

Daca vrei sa iti bucuri micutul cu un album Lidl Epoca de gheata si cateva pachete cu abtibilduri, te astept pe pagina de Facebook a blogului AICI cu un concurs dragut si o modalitate de inscriere extrem de simpla.

Ai putea avea, astfel, un pretext numai bun pentru a petrece timp special cu cei mici. In cazul nostru, a functionat de minune. Va las cu poze relevante despre cum un album si cateva stickere colorate au incantat o mama si doi pui.
Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

Ruxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice AgeRuxandra Luca, Timp special cu baietii mei, campanie Lidl Ice Age

Articole pe aceeasi tema

LEAVE A COMMENT

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.